Neverili by ste tomu ako dizajn a obal vedia predávať. Marketing je tiež veľmi dôležitý a toto prakticky patrí k nemu. Obal vie dokonale predviesť výrobok alebo dojem úplne pokaziť tým, že sa veľmi nepodarí. Napríklad, keď si ideme niečo kúpiť prvý krát a nevidíme dovnútra, tak sme mierne v rozpakoch ako asi tak môže vyzerať daný obsah. Keď daný obal má nejaké okienko, tak si to vieme celkom predstaviť a potom môžete aj zakúpiť tento výrobok. Alebo ak zmýšľame ekologicky, tak si obal s okienkom nekúpime, pretože je to kombinácia dvoch rôznych materiálov a tá sa najčastejšie nedá zrecyklovať.
Rovnako je to aj pri vínových etiketách. Môžete mať to najlepšie, najchutnejšie víno na celom svete a pritom, keď ten daný obal nebude vôbec lákavý, tak ho ľudia nebudú chcieť ani ochutnať. Už samotným dizajnom etikety treba zaujať. Vymyslieť niečo nové, priniesť inováciu, zmeniť farbu, odlíšiť sa od konkurencie… hocičo, čo spraví z danej fľaše atraktívnejšiu je oveľa lepšie ako dúfať, že si nás aj bez toho niekto všimne. Možno áno, možno nie… To je však len dielo náhody, na ktoré by sa žiadny dobrý obchodník nemal vôbec spoliehať.
Etikety na víno Graphicsoul sú niečím, čo zaujme na prvý pohľad. Keď budete vidieť takúto etiketu na fľaši, tak ju isto neobídete, ale siahnete po nej, prečítate si ju a dozaista ju vložíte do nákupného košíka. Samozrejme, že si môžete vyrobiť aj vlastné originálne etikety zo svojich vlastných nápadov, no myslite na to, že by ste sa predsa len mali poradiť s nejakým grafickým dizajnérom alebo niekým, kto by sa v danej problematike mohol lepšie vyznať. Laik alebo bežný amatér by si nemusel všimnúť všetky technické a grafické nedostatky, ktoré zbadajú takí ľudia, ktorí sa v tejto veci poriadne orientujú a vykonávajú ju už roky alebo aspoň majú toľko skúseností, že vedia ako správne na to.